On the way to Mister Spring

lundi 17 février 2014

Dear readers,
Today I'm coming back for a new outfit of the day. It's simple, black and white. Today, it was very sunny despite the cold weather. I spent my afternoon in a really cool park called Kew's Garden where there was an orchids exposition. It was splendid. 
I'm wearing a beautiful dress which unfortunately, lost the label so I'm not gonna be able to tell you where I got it from as it was a long time ago. It's a simple white dress with lots, lots of small black fishes as you can see.  I'm also wearing my all-time favorite boots which come from Jones. My black jacket comes from a charity shop and didn't have a label either. My earrings come from a really cool online shop called Favored

Chères lectrices,

Aujourd'hui je vous retrouve pour une tenue du jour. Simple, noire et blanche. Cette journée (Dimanche 16 Février) a été très ensoleillée malgré le froid. J'ai passé l'après-midi à Kew's Garden où il y a avait, pour une courte durée, une "expo" d'orchidées. C'était très beau !! 
Je porte une robe dont je suis incapable de vous communiquer la marque puisque j'ai coupé l'étiquette !! Je crois me souvenir que je l'avais achetée dans un magasin de dégriffés... Elle est blanche avec des milliards de petits poissons noirs ! 
Avec je porte des boots de la marque Jones.

Ma veste noire n'a pas d'étiquette non plus. Mais elle vient d'une boutique de dégriffés à Paris.
Et enfin, mes  boucles d'oreilles viennent du site Favordeal








Dress/Robe: No labels
Shoes/Chaussures: Jones
Earrings/Boucles: Favordeal

Doriane xxx
Proudly designed by | MLEKOSHI PLAYGROUND |